Winkelwagen

Klantenservice

Waar kunnen wij jou mee helpen?

Bestellingen

Ja, je kunt jouw bestelling annuleren tot 24 uur na het plaatsen van jouw bestelling. Dit kan telefonisch (werkdagen van 9.00 tot 16.00 uur via +31 (0)486 416 546 of per e-mail (info@deurenafdeling.nl).

Neem voor het wijzigen van jouw bestelling contact met ons op. Dat kan telefonisch (werkdagen van 9.00 tot 16.00 uur via +31 (0)486 416 546 of per e-mail (info@deurenafdeling.nl).

Leveringen

Doordat we onze eigen transportdienst hebben, kunnen we de verzendkosten laag houden. Onze verzendkosten bedragen € 39,95 voor verzending naar Nederland en België, met uitzondering van de Waddeneilanden.

  • Onze producten, met uitzondering van maatwerk hebben een levertijd van circa 14 dagen, voor de exacte levertijd informeer via info@deurenafdeling.nl.

Je kunt jouw voorkeur voor een leverdatum en tijdstip aangeven bij het plaatsen van jouw bestelling. Op de pagina ‘Afrekenen’ kun je in het tekstvak ‘Bestelnotities’ (onder ‘Extra informatie’) jouw voorkeur aangeven. Wij doen ons best om je op de gewenste datum en tijd in te plannen, maar helaas kunnen we dit niet garanderen. De levering van jouw bestelling wordt altijd in telefonisch overleg met jou afgestemd.

Ja, het is mogelijk om de producten af te halen. Bij het plaatsen van de bestelling kun je aangeven dat je jouw bestelling wilt komen afhalen.

Je ontvangt bericht wanneer jouw bestelling voor je klaarligt. Je kunt jouw bestelling vervolgens afhalen van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 16:00 uur.

Zakelijk

Om een zakelijk account aan te vragen, dien je eerst een normaal account bij Deurenafdeling.nl aan te maken. Vervolgens kunt je een aanvraag doen voor een zakelijk account. Dit kun je doen op de pagina Zakelijk account.

Op de pagina Zakelijk account vind je ook meer informatie over zakelijke accounts en zakelijke bestellingen bij Deurenafdeling.nl.

Om een zakelijke bestelling te kunnen plaatsen, heb je een zakelijk account nodig. Bekijk hier hoe je een zakelijk account aanvraagt.

Zodra je bent ingelogd met een zakelijk account, kun je een zakelijke bestelling plaatsen.